080219

Har inte fått nått vettigt uträttat idag, har bara typ suttit här och druckit en massa koppar kaffe:/ det blir jobbigt att springa dom där 20min som vi har som uppvärming före matchen, men laddad känner jag mig, har gormat på halva dagen med att fixa skjuts. tyvärr hade sarah ingen bil så hennes dröm kunde inte uppfyllas ikvälll men det löser vi någon annan dag:P du bor ju granne med min hemmaplan i sommar så nog kommer du få se mig spela;p Jaja men nu har iaf skjutsfrågan löst sig, åker med elin & co. Sen när jag kommer hem ska jag försöka göra klart läxan eller om jag har tur kanske mamma gör den åt mig medans jag är borta, men sån tur har jag knappast, men hon överraskar ibland. 
Och en sak som inte är så trevligt är att mina knän inte alls är nå vidare i dag, dom värker och "låser sig" hela tiden:( men förhoppningsviss så försvinner det när jag börjar springa.

Nu har jag varit rökfri i 1 månad, 1 vecka och 1 dag=P har bara kanske rökt 10 cigg sammanlagt på den tiden så jag är grymt nöjd och kan klassa mig själv nu som ickerökare=D

Come carpe diem, baby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0