080219

God Morgon.

det blir en slö vecka det här, tog mig ledigt igår, ledig idag, börjar 12 imorrn, torsdag kvällsöppet och fredag slutar jag väl vid 11. så en skän vecka och sen är det lov=)
Jar faktist nästan gjort klart starkcinsarbetet:) måste göra det sista idag så att man kan lämna in det imorrn.
sitter och funderar på om jag ska fara in till stan en sväng sen, vill hitt en skinnjacka! och så funderar jag på att beställa ett par skor från ellos, har ju 40% så då blir dom ju ganska så billiga, 400 ist för 600. 
Ikväll har vi match igen, och utan lisa i mål:( jaja men vi ska vinna iaf:P

Har upptäckt nomy nu, fan va jag diggar hans låtar just nu, synd bara att de är så jävligt svårt att få tag i albumet! 

nä nu ska jag gå och göra upp eld och koka mig kaffe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0