080217

God dag!
det är riktigt fint väder ute:) är som synd att det inte finns nå att göra ute annars skulle ja gå ut och njuta av vädret. Det enda skulle väl att vara att ta mig en joggingtur, men jag vill inte träna när jag är bakis, nog för jag mår hur bra som helst, fast jag har bara sovit 4 timmar inatt. kom hem vid halv 6 imorse, men det var lugnt hela kvällen ändå.
undra va man ska göra idag då, ligga framför tv kanske:P eller kanska man skulle ta och göra det förbannande starkvinsarbetet och svenska grejen skulle ja ju oxå behöva göra. jaja man får se vad man har fått uträttat ikväll.
Och jag har fått en finne på näsan som gör jävligt ont! usch, nä nu ska jag ta och äta nå och sen hoppa i duschen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0