080215

Nu var hela denna vecka över. 
Kom från skolan för ett litet tag sen, funderar på att gå och sova en stund är JÄTTE trött, har sovit kanske 4 timmar i natt och drömt mardrömar helan tiden, fan va läskiga dom var.
I onsdags hade vi match, blev en yterligare förlust, ganska stor oxå men den här matchen borde vi inte ha spelat så jävla dåligt som vi gjorde! Och jag var så jävla förbannad att jag höl på att dräpa nån, jag var inte sur på laget, eller lite kanske, men på mig själv var jag så jävla sur på. Fan nu vill jag att mitt spela ska börja funka lite iaf.

nä nu ska ja sova en stund så jag är pigg till träningen ikväll så jag kanske kan passa en boll rätt!

Föresten så fick jag en applåd av klassen och lärarna i går:) Dom tyckte jag hade varit så duktig i torsdags:P hehe, det är inte var dag man får de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0