080212

God dag!
Nu har jag kommit hem för ett tag sen. ibland k'nns dagarna väldigt långa, tycker jag har hunnit med mkt i dag och ändå är klockan bara 15.
steg upp klockan 6, gjorde mig färdig för skolan, hann till och med göra mina knä övningar innan jag gick till bussen. Sen var man på skolan 1 & ½ timme. Sen blev det att gå på stan, skulle köpa en skinn jacka, men jag hitta ingen så det blev en midjekort tröjjacka, ett linne, en sjal och en hårinpackning. väl tillbaka i råne gick jag till mormor och satt där och vänta på min soltid.
Så nu är jag förhoppningsviss lite brunare och fräschare, funderar på att bleka lite slingor i mitt hår ikväll, få se om mamma har tid och hjälpa mig.

Jag måste säga att jag tror att jag lider av något seriöst fel, jag tror verkligen att det är vår på ett par veckor, jag sitter redan och är stressad över att jag måste hitta vår skor och skinnjacka, fast jag vet att det är närmare två månader tills det är vår så tror jag att den är snart här. Och besviken lär jag bli när den inte kommer! äsch nu ska jag försöka banka in i min skalle att det är läänge kvar tills våren!

Nu ska jag sätta mig en stund med starkvins arbetet, om jag gör det och får ett VG på det så får jag MVG i hela kursen:) hade betygsnack idag med ulf. Så nu ska jag ta tjuren i hornen och ta göra det!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0