080208

God morgon!!

Jag tog mig ledigt idag, jag kände att jag inte ides ränna till stan tre gånger ikväll och bara hinna hem en liten stund mellan gångerna. Så jag strunta i livskunskapen, inte så bra har ju fått min första IG-varning. Måste komma ihåg att gå och sjukanmäla mig sen. Ska till läkarn kl 13,40, hoppas att allt är stabilt, har en känsla att mina värden inte är riktigt som dom ska, har ju varit trött hur mkt än jag har sovit. Träningen har ju säkert ändrat min ämnesomsättning.
Ikväll har jag träning och sen vet jag inte va som händer, ska nog bara ta det lugnt.

igår hade vi kväll öppet, gock bra förutom att jag inte tål en viss person, det var faan nära att jag börja skricka åt henne och jag är inte den som brukar ta ut mina agritioner, jag brukar bara blunda och låta det vara, men igår var det nära.
 
nä nu ska jag gå och göra nå nyttra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0