080207

Börjar sent idag. ska åka in med 13,40 bussen. riktigt sklönt att hinna ta det lugnt på morgon.

igår spelade vi dp cupen i arcus. Det gick väl inte så bra, men vi måste komma ihåg att vi spelade mot div 1 & 3 lag, så det vore ju konstigt om vi vann. Att jag blir förbannade efter matcherna beror enbart på att MITT spel inte stämmer alls, laget spel är inte så farligt dåligt, visst det finns några stora brister i vårat spel, tex markeringarna funkar väldigt sällan. Så det är jävligt synd att flera spelar blir skit sura bara för vi förlorar. Av alla matcher vi har spelat har vi möt lag som spelar i högre divisioner än oss utom en gång och hur sluta den match? jo med vinst för oss. Så vi måste komma ihåg att det inte är dom här lagen vi ska möta i sommar. Och en annan posetiv sak är att vi gör ju faktist mål på dom chanser vi får. Som jag såg att någon på sunderbyns GB hade skrivit:  
Vitå blir ett intressant lag i div 5.
Lite som Greklands EM-Guld lag..
Extremt duktiga på att spela efter sina resurser.Suverän målvakt,Sten hårt jobb i försvaret, Några bra distans skyttar. Så kontentan är även om man bara har 35% bollinnehav och hälften så mycke skott Så vinner man många matcher...
och det var skrivet av någon från ssk åskadare. Det stämmer just nu jävligt bra tycker jag.
Jag blev faktist riktigt irriterad av att läsa i våran och herrans GB, att det är så många som tycker att det är hemskt och pinsamt att vi förlorade de här matcherna, men även skönt att läsa att vi har herrarnas stöd och att trärna och vissa spelar tänker på samma sätt som mig.

En sak som är säkert för min del nu är att det är hård träning som gäller för mig, måste fan komma upp i något som kan kallas form. ingenting stämmer ju för mig. Det var som på väg att bli nått men i samma veva som mina knän blev bättre så verkar ja ha tappat allt spel:/ Det är ju ingen idea att vara glad för att knäna verkar ska hålla för spel när jag ändå inte kan spela.  Men ska hämta hem en boll från pappa så att jag kan träna lite teknink här hemma och köpa broddar ska jag göra imorrn så att jag kan börja jogga ute.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0