080204

undra hur jag ska kunna somna i kväll? har sovit middag en liten stund idag, 16-20! Det är ju bara 2 timmar mindre än va jag vanligtvist sover på en natt, men då räcker det kanske om jag bara sover två timmar till i natt:p

Men nu har jag iaf gjort klart vinlistan. en läxa mindre=) 

Och morbror Uno har fått somnat in idag:/ Det är inte min morbror utan mammas men vi har alltid kallat han morbror Uno, men det känns ändå ganska bra att jag inte kände han så väl, det var väl flera år sen jag träffa han sist. Men man blir ju ledsen av att tänka på alla som kände han bra, mormor & ulla har nog inte haft det så bra idag. Dom är såna som oxå inte kan förstå att det igentligen var bra att han fick gå vidare, han ville nog själv att det bara skulle få ta slut. Både mamma och jag har jobbat med äldre och då får man lära sig att döden kan vara en bra sak, att slippa lidandet. Jag har inte jobbat länge men jag har fått höra mer än en gång att en gamling säger att den vill dö, och man riktigt hör och ser att dom menar det. Det gör ont att höra men jag förstår många av dom. Jag vill aldrig lida som många gör, jag vill dö när jag inte längre kan leva ett menigsfullt liv!! Canser är en hemsk sak! Och han fick den elakartase galopperande varianten så det gick fort, Det var kanske bara 2 månader sen han fick diagnosen.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0