010201

Nu var denna vecka och månad över. tiden går foort!

och nu har ja besluts ångest:/ har träning ikväll och är bortbjuden på middag. Vill ju träna men samtidigt vill jag umgås med de vänner ja annars inte har hunnit med nu med all skola, fotboll, jobb och läxor. men just lutar det stark åt middagen, jag börjar ju oxå få abstines besvär av öl:P har inte druckit en öl sen 5 januari och jag längtar riktigt efter en kall god öl, nu låter ja ju som en fjortis, hehe, men men ska försöka tänka igen nu hur ja ska göra, ska iaf ta och köra ett styckepass här hemma med mitt gummiband, som förövrigt var en väldigt bra investering, inte bara bra för att träna upp mitt knä utan hela kroppen, ett enkelt, roligt och effektivt sätt att träna hemma på. funderar på att köpa ett till med större motstånd som ja kan änvända till restan av kroppen det jag har till knäet är lite väl lätt för mina andra muskler:/ balansbrädan var oxå väldigt bra, har den framför tvättstället på toan så ja står på den när jkag borstar tänderna, så jag tränar balansen 2x 2min per dag utan att det tar någon av min andra tid=) och den tränar ju inte bara balansen utan hela underkroppen min får jobba och det är ju bra skadeförebyggande träning oxå. Så det kan ja rekomendera till alla!
nä nu ska jag gå och ta mig en kopp kaffe och sen sätta igång med träningen och så får jag se hur det blir ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0