Ont

Ja har ajaj i min ljumske:(

Har varit o tränat ikväll, o som ja trodde var ja ensam tjej, ensam bland en massa herr- och p18spelare. pinsamt! o självklart kunde inte dem sämsta p18 vara där heller. Så jag var återigen märkbart sämsta spelarn på plan.. Men mitt spel funka iaf lite bättre den här gången, nu gick bara 60% av passningarna fel o ja dribbla bara bort mig ett par gånger.. hehe, ja är inte teknisk utav mig.. Men ett par riktigt fina pass fick ja till:)
Duschade o hade tänkt o gå o umgås med lina men hon var inte hemma o hon var på ett opassande ställe för mig:/ Så ja knallade hem istället o nu sitter ja här o suger på en kall öl=) måste ju få musklerna att slappna av;P

Nu har min chef shockat mig ordentligt!! Fick sms av Linnea tidigare idag o chefen ska bjuda mig o linnea på mat! för dem anställda ska ju på julbord på onsdag men inte vi, för vi är ju inte anställda. Men skönt att man får nån slags uppskattning att man ändå har jobbat där det senaste halvåret + springvikat sen sommarn 2007..

Nä nu ska ja gå o leta mig nå att äta sen blir det att lägga sig framför tvn resten av kvällen..

God natt o trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0