Härligt läge

God kväll!
Sitter nu här ny duschad:) Sov "middag" ikväll mellan 20-21 så ja känner mig väldigt pigg just nu.. o inte finns det mkt intressant här på internet.. o inte har ja nå intressant att skriva, förutom att ja såg på att:
Om lule vinner imorgon ligger dem trea, chans på andra platsen men då måste dem vinna över frölunda med mer än 4 mål! vilket ja inte tror på men omöjligt är det ju inte, senast dem mötes i delfinen så vann dem med 8-2!
o de intresserar nog ingen som läser min blogg, är ganska så ensam med mitt hockeyintresse förutom maja då, men hon hänger inte med så jätte bra i statestik o sånt, o för den delen vet ja inte om hon läser min blogg heller. Ja har faktist ingen uppfattning alls på vilka det är som läser den. Ja vet väl ett par stycken som brukar kika förbi här ibland:) Så ni kan ju lämna en kommentar ni som brukar läsa den. Mycket roligare att skriva om ja vet vem som läser den=)

Saknar!
Jag vill ha sommar! Ja vill spela fotboll! bilden är från den härliga sistmatchen, seger med 5-4!

Vill göra en ny bloggdesigen, är så äckligt less på den ja har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0