Grattis Henke!

Idag fyller bror min 22 år! Kan inte fatta att vi har blivit så gamla, det känns som igår vi lekte pricken i hans rum, sprang runt i hela huset o lekte krig o lekte med bilar. O nu är han 22 år o jag fyller 20 om ett halv år!! Det är ju skönt att vi har blivit "vuxna" men oj vad ja saknar barndomens tiden ibland! 
Tänk så mycket min bror har påverkat mig o den jag är idag, undra hur jag hade varit om jag hade haft en storasyster istället. Ne ja är glad att ja har haft en bror o inte en syster! Utan han hade ja nog inte varit den som har kunnat byta däck på en bil sen ja var 10 o inte hade ja varit lika härdad som jag är om ja inte hade haft en betydligt större o starkare att slås med. "Slagsmål" var ju en av våra favorit lekar när vi var yngre o än idag för den delen, haha. När ja kommer till p-holm är det ju ett måste att slås lite med han. Måste ju hålla igång formen om ja skulle hamna i ett riktigt slagsmål;P

Idag ska ja baka en gräddtårta åt han o ikväll blir det fika med släkten:) Landskamp med Modig i mål ikväll! hm, ja hoppas verkligen att han ska palla det men ja är skeptisk:/

Förkylning blir bara bättre o bättre:) Det är nästan så att ja vågar hoppas på att ja kan träna imorogn=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0