God Morgon!

usch ja är trött o det var riktigt motigt att stiga upp från sängen när väckarklockan ringde. Igår gick ja ner till Lina vid 5 tiden fika o så där sen gick ja på träningen. Mitt spel börjar som tur var funka allt bättre nu men igår missade ja ett handtal frilängen, skickligt värre! Men ja kan inte göra bra saker när ja hinner börja tänka, då missar ja alltid allting! Var lite väldigt tugnt att spring med förkylningen men kul var det som vanligt. Efter träningen duscha ja o gick tillbaka Lina, drack ett par öl sen vid halv 12 gick ja hem:/ Men inte kunde ja somna förens vid två! Så utvilad är ja då inte.
Åh satans vad ja har onte i min stortå, lyckas skaffa mig en blåtå på högerfoten nu när vänsterfotens stortånagel har börjat se ut som en nagel igen! Det är tur att man inte vissar fötterna så ofta för mina är fula som stryck! Ljumsken är ond igen.. suck.. undra vad ja har i den nu då? Har ju haft ont i den direkt o ett par dagar framåt när ja har gjort nå ansträngande i över en månads tid nu=( Som jag har sagt förut Min kropp är inte byggd för att idrotta! Hockey när man kommer från jobbet sen vet ja inte vad som händer, just nu lutar det starkt åt att ligga hemma.

Nu måste ja hämta mig mer kaffe.. Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0