God kväll..

Lule vann!! 2-1!! Blev att fara på matchen iaf. Malin hade fått tag i två gratis sittplatser o inte kunde ja tacka nej till den inbjudan:) Tack Malin!  

har haft fullt upp idag..
Mamma o jag tog 11 bussen in till stan.. Det tar betydligt längre tid att gå med mamma på stan än själv. Köpte mig julaftonskläder o en kofta o en t-shirt. Men inte julklapparna o födelsdagspresenterna som ja skulle!!!
Jag tog 15,10 bussen hem o mamma for m tonny o handlade mat.. Hemma lagade ja mig middag, sen var det i princip dax att fara tillbak till stan.. O nu är ja hemma.. O halsen gör annu ondare o hostan är värre. Skulle nog igentligen behävt ligga hemma o blivit frisk idag men de hann ja inte med!

Nu ska ja gå o göra mig en smörgås sen blir det sängen!

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0