15 grader

God dag! kom nyss hem från jobbet, o har mysiga 15 grader inne. Så ja fick börja med att göra upp en brasa. Så snart är det varmt o skönt här..

Ganska trevlig dag på jobbet, länge sen man jobba med Amanda, o när man jobbar med amanda betyder det att man får skratta!. Så Dagen gick fort! Men ljumsken har varit stel idag, den blev inte bättre av att åka skridskor i onsdags:( Nu får man se när chefen har tänkt medela mig att hon har ändrat i mitt schema, om jag känner henne rätt så blir det väl samma dag när ja kommer till jobbet som ja ska jobba på en annan avdelning o 30min längre än vad ja skulle göra! Som tur kolla ja i schema pärmen innan ja gick hem.

Vad ska man hitta på medans man väntar på träningen ikväll?! Blir grymt rastlös av att inte ha nå att göra, tillika är ja ju alltid för lat för att orka gå nånstan.. Kanske man skulle se i tvättstugan om det finns nå tvätt, så har man nå att göra samtidigt som man får en glad mor!

DAGENS VILL HA: Nya knän;) så slipper ja ha ont när ja tränar ikväll
DAGENS KLÄDSEL: Mjukis barallor och kofta
DAGENS FRISYR: uppsatt i en svans
DAGENS LÅT: Ja vill inte vara din pepparkaks gubbe - lasse berghagen, haha
DAGENS PLANER: Träning!
DAGENS SAKNAD: Kissekatten min
DAGENS DUMMASTE: En tant på jobbet
DAGENS MISSLYCKANDE: Har nog inte misslyckas med nå:) ÄN!
DAGENS DROG: Kaffe o snus
DAGENS KÖP: Inget
DAGENS GODIS: inget
DAGENS HUMÖR: Bra!
DAGENS CITAT: Så länge man inte ger upp, har man inte förlorat.
DAGENS ROLIGASTE:  Amandas bullbak


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0