Tillfrisknat

Har mått mycket bättre idag=) men långt ifrån frisk:/ Min supergrogg imorse hjälpte nog. Jag blandade pressad vitlök, cayennpeppar, ingefära, pressad citron och vatten. Sen svepte ja den och fy faan va den smaka illa.
Fått jackan från ellos idag, ganska osäker om ja ska behålla den, den passade inte iaf om man har pyjamasbyxor på sig, grymt otvättat hår uppsatt i en knut mitt på skallen och blek osminkad med röda ögon! Förhoppningsviss ser den lite bättre ut på mig när jag ser ut som folk. Beställde även ett par träningstrosor, riktig mormormodell var det på dom, går nästan upp till naveln, sexigt värre;) men dom var sköna! & det är ju huvudsaken.

Nu har ja nyss kommit ut ur duschen, och känner att ja vill fara och träna! men nej det är ju verkligen inte i form för att göra. Kanske man skulle höra vad kusin gör, hon kanske är sugen på en skräckis ikväll, det är iaf jag!

www.ellos.seJackan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0