Hosta

Inatt har ja inte fått sova bra, har hostat så att ja har världens träningsvärk i magen. Och ja är så jävla oroad för söndagens match, för ja vet när ja drar på mig en sån här hosta så brukar det dröja innan ja blir iväg med den. Och ja vill ju spela på mot kiruna, vi ska ja ha revanch! Men en sån här hosta drar ner min kondition till botten, efter en löpning kommer ja vara halvdöd och hålla på att hosta lungorna av mig. Men ja kan ju få spela forward=D hehe ne men det hade varit roligt, det var ju min ordinarie position när ja började spela fotboll. Men nog för på dom flesta matcherna den här säsongen har jag nästan kunnat spela som en forward, jag har haft turen med mig att motståndarna har sina forward i mitten och på våran höger, så våran vänster back har kunnat tya min mittfälltare, vilket resulterar i att ja kan ligga högt upp på plan och fokusera på offensiven och inte så mkt på defensiven. Vilket passar mig perfekt när ja verkligen inte är någon bra defensiv spelare. utmana mig 1 mot 1 och du är igenom! Nog om fotbollen nu! igår gick ja ner till lina en sväng där var hon, Erika, Balle och Sandra. dom såg en film, och den var så sjukt dålig, sen for vi ut en sväng sen hem.
Idag är det löning så det blir att fara till stan! Det var trevligt att se på lönespecen igår=) Måste köpa sandra en present idag! Lina skulle nog komma och dricka kaffe nu snart, så det är väl bäst att ja går och gör mig färdig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0