4 augusti

Sista veckan på jobbet nu:/ Sen är man arbetslös och utan planer för sitt liv. Har fått värsta ångesten av att höra om amandas och elins planer. Bara för jag inte just nu har en enda plan med mitt liv! usch blä! Just denna minut så HATAR jag verkligen mitt liv. Ska fan börja tänka över mitt liv nu, vad vill ja göra? vars vill ja bo? ska jag plugga vidare eller inte? etc.

Jajja, sånt är livet! Imorgon match borta mot kalix dfc. Tuff match men en lite chans ska vi väl ändå ha om vi nu alls får ihop ett lag:/ tur att vi har våra duktiga 93:or iaf, som jag peronligen  tycker platsar bättre i startelvan än en del av våra egna spelare. Tycker att fler av dem skulle våga komma och vara med på våra träningar, det är ju ett grymt bra sätt att utvecklas på, att få träna med bättre och tuffare.

Ne nu ska ja gå och se om det finns nå att se på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0