10 augusti

Nu är man arbetslös! var sista dagen idag:/ grymt skönt med lite ledigt, men väldigt surt att vara arbetslös.

Igår efter jobbet gick ja vägen förbi Lina, Tänkte gå in och "säga hej" sen gå hem och sova, för både hon och ja skulle börja kl 7 idag. Men självklart blir man sittande mkt längre än man hade tänkt. Och övertrött var jag!! Hade jättre roligt åt mina egna skämt=P Så kom väl i säng närmare halv 1 och somnar inte förens efter 2 nångång. Det var jävlit tugnt å stiga upp imorse. Har jobbat iaf till 16.15, hem och lagat mat, packat träningsväskan, diskat och plockat undan lite. så nu först har ja fått sätta mig och nu på en kvart blir det att fara och träna! Så nu får ja se om min vad håller, den har faktist kännts riktigt bra idag:) Stel men ingen smärta! Efter träningen ska ja fara till pappa, vet inte hur länge sen ja var där sist, måste bli bättre på att hälsa på min far, bror och katt.
Så jag vet en som kommer att sova jävlight skönt inatt! Speciellt med slemproppen min brevid mig. Han har nog saknat mig mest av alla=P

See you later;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0