080406

Ja nu har nästan hela denna helg gått. Och inte har det hänt vidare mkt intressant, iaf inget jag skriver ut här:P

Igår hade sandra fest, jag var där nykter, inte specillt roligt var det, men dom som drack verkade då roa sig. Städa upp en trasig ruta fick man göra, tyckte det var bättre att jag som var nykter tog hand om det, än att folk i fyllan ska hantera krossat glas, nog för jag fick ju hjälp. For hem vid 1 och såg lite tv sen somna jag.
Vaknade av väckarn kl 10, steg upp, packa grejerna och koka gröt, sen for vi till tuna, där vi har spelat match mot Lule Dff, Och vi vann andra halvlek 2-0:) första halvlek har jag lämnat kvar i stan, fanns inte mkt att ta med sig från den, mitt spel funkade inte och då blir jag trött och byter. och den förlorade vi med 4-0. Andra funkade mkt bättre, vi fick igång ett ordentligt spel och det var vi som förde matchen. Så fast en förlust med 4-2 så tycker jag att vi kan vara ganska nöjda, dom spelar ju faktist i en divison högre än oss:P det är skönt att man har nå man kan skylla i från sig lite med=P Men en sak som gör mig lite orolig är att när ja klev ut bilen hemma så hade jag förbannat ont i ena foten och den gör ont än! kände absolut inget under matchen och inte efter den heller. 
Sen har jag bara duschat och ätit och sitter nu här och ska lägga mig framför tvn och trycka i mig lite chips och kanske ringa sarah=)

Kommentarer
Postat av: Anna

"Första halvlek har jag lämnat kvar i stan" hahah, härlig inställning! ;D

2008-04-06 @ 19:14:36
URL: http://aandersson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0