080403

God kväll!

Vaknade imorse med en jävlig huvudvärk och det kändes som jag hade varit vaken flera dygn, mwn jag klev upp och gjorde mig färdig, men jag gav upp och gick och la mig igen, somn om och sov till11.30, vakna då och måde bra igen. städa lite i rummet och tvätta lite, sen kom mamma och ja på att vi skulle fara och storhandla, och självklart lyckades jag göra av med pengar, blev ett shampoo, inpacknings liknade sak och ett spray, hitta ett på rusta som kostar normalt närnare 200 hos frisör:) sen blev det en ögonbrynsfärg också, funderar på om jag skulle ides färga dom ikväll.
igår hade vi 2 timmars plantid, och jag är nästan helt frisk igen:) kunde vara med som vanligt, var bara lite tyngre i bröstet.

Nu har jag inte tid med det här, jag måste ta tag och göra religonen nu! har prov imorrn och som vanligt gör jag allt i sista stund, att jag aldrig lär mig att börja i tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0