080401

1 april idag, undra om man skulle ta och hitta på nå lurt;P

jajja bloggen har inte funkat för mig sen i lördags så nu kommer en uppdatering

Lördag: Vi spelade match mot Luleå DFF, förlorade med 4-0, och mål dom gör var väldigt onödig mål, det handla om markerings missar från vårt lag, men spelet såg bättre ut än mot sunderbyn iaf fast siffrorna var större. Jag satt på bänken hela matchen, vågade inte spela nå när jag inte är frisk. Efter matchen så for jag, emma, eve, elin och elins mamma och skulle köpa en baugette, fanns verken på ica maxi eller coop, så vi gick på max istället. elins mamma skjutsa tillbaka oss till arcus, vi skulle se herrarnas match, så vi satt där med och såg den, och dom förlorade oxå, 2-1. Sen kom henke och hämta oss. kom hem vid halv 8 så jag åt lite och sen gick och la mig i sängen och såg tv, somna kanske vid 23.

Söndag: Väkarklockan ringer 5( 4 normal tid) och då var det bara och stiga upp och göra sig klar för att fara, var till och med så duktig att jag koka gröt, det är konstigt att innan skolan kan jag typ inte ens äta en smörgås utan att hålla på att spy, men om det är nått roligt jag ska och göra så kan jag äta vad som helst. Lisa och erika kom och hämta upp mig vid 6,20. Matchen mot Luleå Sk kl 8,00. Den matchen spelade vi riktigt bra i, fast vi förlorade med 3-1. och även dessa mål var onödiga markeringc/snackmissar. vi fick igång ett ordentligt spela denna match, mittfälltet funkade mycket bättre. Även denna match vilade jag men ni ska veta hur sugen jag var på att gå in och spela=) Kom tillbaka till råneå vid halv 11, duschade, vilade lunch och sen gjorde jag i prinip ingenting alls.
Men nu när vi har spelat ett par 11manna matcher, börjar jag få upp lite hopp på att det ändå kan gå ganska bra för oss i sommar. och nu har vi en hel del tränings- och DMmatcher innan säsongen börjar.

Måndag: Skola igen:(  

fan vad jag blir less, hade skrivit mkt mer men när jag skulle publicera det så logga dety ut och när jag logga in igen fanns detta bara kvar, så ni får nöja er med detta=P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0