Ny vecka

Gud vad tiden går fort nu! Mindre än en månad till jul, en termin kvar till studenten! Tycker att det var nyss jag började 1an. Ja känner mig ju inte redo att bli vuxen på riktigt:/.
 
Haft kort dag idag. Bara samhälls och svenska, bägge lika slö. Såg day after tomorrow på samhällsen, vi gör ju aldrig nå seriöst på den lektion, skönt men endå irriterande, man går ju faktist i skolan för att man ska lära sig något. Och på svenskan gjorde vi inte heller nå vetigt, eller jag, jonte ocj johanna redovisade våra klassiker sen spåra det ut, vi prata drömmar, cpn och alltmöjligt, så inte lärde vi oss nå där heller.
Imorgon har vi bara drycker, så vi slutar 10,30. så det blir att gå på stan en sväng. Får ju lön imorrn=)  härligt med påfyllning av kontot, och det är en stor lön jag får! Jobba mkt förra månaden.. Men ja ska då spar det mesta av den, blir ju lite lättare nu när ja har beställt internetbank, så slipper man springa på banken varje gång man ska göra en överföring.

Nä nu ska jag gå och dricka lit e kaffe och surra med mor min! pussochhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0