God Morgon

Här sitter jag, borde igentligen sitta på skolan och räkna matte nu.
Men jag har sovit så jävla dåligt i natt. fick ett sms vid 2-3 tiden och
var typ vaken till ett tag efter tony for och jobba. så det blev väl sammanlagt
4 timmars sömn om ja hade farit med 7 bussen. så ja somnade
om och tänkte ta niobussen ist, men vaknade inte igen fören halv 9.
Så jag ides inte stressa iväg. Nog för jag har stort behov att gå på
mattelektionen, jag ligger väl ett halvt kapitel efter nu.. Men när ja hade
tänkt och sätta mig med boken på nått tag och försöka jobba igen lite.

Igår hade vi då premiärkvälls öppet i resturangen. Det gick bra, alla
gäster var så nöjda. som tur hände alla misstag baki matsalen, nån
servis tappa soppskålen, pannacottan frös till is, flög lite tallrikar mm.
men det var bara premiärnerverna som spöka tror jag. 

Undra vad man ska hitta på i helgen då.. Blir lugnt iaf. Ska nog fara upp
till p-holm och hälsa på min far. börjar vara ett tag sen ja var där nu..
nä nu ska jag gå och fylla på kaffe koppen och slänga i lite ved i kaminen så 
man får upp nån värme. Det är väl ca 16 grader varmt nu, så jag fryser lite:(  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0