Träningsvärk

Ja har en så grym träningsvärk idag, varenda liten muskel ömar! Men knäna känns faktist riktigt bra=D
Det var väldigt roligt att spela igen, fast konditionen är en katastrof, efter uppvärminigen var jag så slut så det kändes som jag hade sprungit ett marathon, och i självaverket var det bara ca 5 varv runt sporthallen:/  tekninken var ju inte heller den bästa men det är ju inte så konstigt, det v ar ju ett tag sen ja spela sist, men tänket var iaf kvar, däremot misslyckades ja med de mesta för tekninken brast, men fy faan va skoj jag hade! gick till mormor och duscha efter sen for jag hem, efter ett tag kom sarah till råne och vi for å snurra ett tag och for förbi till marie och tobbe en sväng, sen blev det sängen.

Idag fyller nisse år, så grattis Nisse! blir att fara dit nångång idag och fika! undra va man ska hitta på ikväll då, har som lust att göra nå riktigt roligt,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0