Jobba

ska ja göra ikväll.. alla ordinarie ska på julfest, så just nu hjälper ja mamma med outfiten. Hon blir som fin när hon väl klär upp sig, ist för att springa omkring med ifkbyxorna. har nog fått min stil av mamma, antingen ser jag ut som en rishög eller så är jag "uppklädd".

kort dag imorrn, bara drycker sen ska nog ja och Sarah gå och köpa en present, sen blir det tillbaka till råne och baka tårta till min kära bror som fyller 21 imorrn. Han börjar ju bli gammal, det känns som det var alldeles nyss han och jag lekte med bilar på hans bilbanamatta=)  tycker faktist att han skulle kunna skaffa sig en liten unge som ja får låna ibland, och som ja kan köpa bebiskläder till. Ja är grymt bebissjuk just nu, kan inte gå på stan utan att hålla på att dö av att se alla så söta kläder. Men ja ska då inte ha nått barn än på ett tag, ja ska "leva livet" ett bra tag innan jag binder upp mig med ett sånt ansvar, För jag förstår mig inte på alla unga mammor som bara lämnar över barna till deras föräldrar, när jag blir mamma ska ja då vara det till 110%!!
oj stanan va klockan hann bli mkt, nu måste ja gå och göra mig färdig för jobbet!
skriver kanske mer ikväll,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0