Gott Nytt År

Nu är det den sista dagen på 2007! och det var ett tag sen jag skrev här.

Måndag: Jobbade 7,00-15,00. sen spola jag av mog och gick till farmor. där var faster lillan m. familj, trevligt att träffa dem igen och så var ju brosan och pappa där. åt god jul mat och öppna fina klappar:) sen for jag till mamma och där la jag mig framför tvn och somna.

Tisdag: Åt hos mormor ocg firar jul en gång till, sen gick ja till lina och börjde förfest. Trevlig kväll!

Onsdag: Bir väkt tidigt av att jobbet ringer och vill ha mig att jobba. det var mellan kl14-21 så ja övervägda att jobba. det var en väldigt lång och tumg dag!

Torsdag: sover ut ordentligt på morgon och strossar omkring här hemma tils ja börja jobba, 16-21.

Fredag: kändes som första dagen på länge ja var ledig, så jag tog det lugnt och vod 15 fåt ja och jill in till stan. ja shoppade en skinnkjol och en myskofta:) blev biligt och bra. sen när ja kom till råne igen så följde ja me sandra, erika och crille och bowlade, var väldigt kul, det var ju som ett bra tag sen man gjorde det sist.

Lördag: jobbade ja igen:( 14-21. när ja sluta så kom sarah och hämta mig, så vi for till mig så ja fick duscha sen for vi ut. Sarah lärde sig fet sladda:P och vi for till töre och köpte en korv och kolla läget där. sen blev det sängen.

Söndag: Jobbade mellan 12-20,30 sen kom sarh och hämta mig och jag for och duscha, sen for vi till töre och hyrde film med Bella. såg CugerClub( vet inte om det stavas så) den var ganska så dåligt men ändå så att man fick skratta åt den, var american pie humor. sen kom Johan och sebbe och dom hade hyrt en film så ja och sarah stannade och såg den oxå. det var en skräck film, som faktist var ganska så läskig, annars brukar ja inte tycka att dom brukar vara det.

Idag: Nyårsafton och jag vet då int vad som händer ikväll, vill bara att det ska vara en vanlig måndag så att ja kan ligga i framför tvn hela kvällen. men nu ska ja gå och dricka kaffe!

Gott nytt år & god fortsättning på alla som läser min blogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0